تهران - ایرنا - نرمافزار نئوبانک جهاددانشگاهی به منظور شفافیت هرچه بیشتر مدیریت منابع در جهاددانشگاهی روز دوشنبه ۲۱ اسفند سال ۱۴۰۲ در جلسه هیات رییسه این نهاد رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی جهش، به نقل از ایرنا، حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی در مراسم رونمایی نرم افزار «نئوبانک» این نهاد اظهار امیدواری کرد این اقدام مبدأ تحولات بیشتر و شفافیت دقیقتر در این نهاد انقلابی شود.
جهاددانشگاهی نیازمند نظم بخشی به حوزه مدیریت منابع خود بود
معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی نیز در این مراسم ضمن درخصوص نرم افزار نئوبانک گفت: این نرم افزار یکی از ابزارهای حوزه فناوری مالی(فین تک) است که در دنیا مرسوم بوده و در ایران نیز برخی بانکها در قالب های مختلف از جمله «بلو بانک و اُبانک» آن را ارائه دادهاند.
سیدرضی آقاسیدی افزود: جهاددانشگاهی با توجه به تنوع سبد خدمات، کثرت مخاطبان و همچنین گستردگی شبکه ساختاری، نیاز به شفافسازی و نظمبخشی به حوزه مدیریت منابع خود را داشت که با تدبیر همکاران در شرکت دانشبنیان جهاددانشگاهی، شرکت جهش پرداز را مختص موضوع نئوبانک قرار دادند.
وی ادامه داد: این برنامه کاربردی ضمن ارائه خدمات عمومی بانکی مانند نقل و انتقالات، دریافت و پرداخت وجه و موضوعات متداولی که در دیگر اپلیکیشنهای بانکی وجود دارد بهصورت اختصاصی با توجه به اقتضائات جهاددانشگاهی تعریف شده است.
معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی با ذکر مثالی گفت: در نسخههای تکمیلی این اپلیکیشن راهکارهای تخصصی در حوزه دریافت و پرداخت شهریه شبکه آموزش جهاددانشگاهی، ایجاد اعتبار برای اعضای هیأت علمی و همچنین در حوزه درمان زیرسیستمهای اختصاصی برای بیماران، پزشکان و کنشگران شبکه درمان جهاددانشگاهی طراحی شده است.
وی با بیان اینکه در گام نخست این اپلیکیشن برای اعضای این نهاد فعال میشود، ادامه داد: در آینده برنامهریزی شده تا پرداخت های غیر نقدی و رفاهیات حتی حقوق جهادگران در قالب این سامانه تعریف میشود و در نهایت نیز با ایجاد اعتبار برای کاربران امیدواریم بتوانیم تسهیلاتی را از قِبَلِ این اعتبار برای اعضا داشته باشیم.
آقاسیدی درخصوص جامعه مخاطب اپلیکیشن نئوبانک نیز تصریح کرد: همه کنشگران جهاددانشگاهی با اولویت اعضای این نهاد سپس مشتریان، فراگیران و پزشکان جامعه مخاطب این نرم افزار محسوب می شوند.
وی افزود:در گامهای بعدی نیز تمام افرادی که با جهاددانشگاهی رابطه مالی دریافتی و پرداختی دارند میتوانند عضو این سامانه شوند که اطلاعرسانیهای تکمیلی انجام خواهد شد.
معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی تأکید کرد: این یک مسیر جدید است و نیازمند راهنمایی، ارائه بازخوردها و ایرادات احتمالی و پیشنهاداتی هستیم که میتواند این اپلیکیشن را بهتر کرده و مسیر شفافیت را روشنتر کند.
وی در رابطه با مسیرهای ارتباطی اعضای جهاددانشگاهی با اپلیکیشن نئوبانک نیز گفت: مسیرهای ارتباطی با این سامانه مرکز تماس و سیستم بازخورددهی است که در خود کارتها و اپلیکیشن بهصورت شفاف بیان شده است.
علی قهری افزود: گرچه این نرم افزار امروز چند آیکون دارد، اما زحمات بسیاری برای آن صرف شده است و امروز توانستیم آن را برای جهاددانشگاهی آماده و رونمایی کنیم.
وی در خصوص خدمات این اپلیکیشن توضیح داد: اپلیکیشن نئوبانکی که وجود دارد دارای یک سری سرویسهای عمومی از جمله تسهیلات، بن کارت و خرید شارژ است.
مدیرعامل شرکت نئوبانک گفت:در ادامه مسیر سرویسهای دیگری را مانند سرویس ناجی، بیمه و ... به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد تا آن را به سوپراپلیکیشن نئوبانک تبدیل و زنجیره تأمین را بهصورت مکانیزه در این نهاد پیش ببریم.
مدیرعامل شرکت نئوبانک نیز در این مراسم در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از همکاری با جهاددانشگاهی بیان کرد: این اپلیکیشن حاصل ۲۷ سال تجربه و تلاش بنده و همکارانم در زمینه سیستمهای بانکی است.